Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Abah

Assalammualaikum ,


"Abah ! cek na habaq nieh , SELAMAT HARI BAPA yeahh ,"


Dia memang seorang bapa yang terbaik tito pernah lihat dan tito sangat beruntung kerana mempunyai abah seperti itu.Bukan itu sahaja,mungkin tito diberi bonus kerana mempunyai mak yang baik juga :))


Abah tito dan mak tito mempunyai tiga anak iaitu,izzat(tito),izzati dan izzuwan(adek).Bapa tito memang seorang yang bertanggungjawab,ini kerana bapa tito tidak pernah mengeluh membesarkan tito.Bila tito fikir,apa yang mereka buat,semuanya untuk keluarga dan tito juga.


Hadiah yang terbesar yang pernah diberi oleh abah dan mak tito ialah kasih sayang,ambil berat tentang tito,dan memenuhi kehendak tito seperti motosikal,playstation 2,dan yang akan datang camera nikon D3100 yang tito minat gila-gila.Mungkin raya tahun nie tanpa awek pun takpa,sebab ada nikon D3100 :P


Ini ucapan hati tito terus ke blog,


"Terutama sekali,aku ingin bersyukur kepadamu ya allah,sebab memberi aku dua orang yang menjaga aku dengan baik.Aku sayang abah aku,aku sayang mak aku,kau tolonglah ya allah,kau panjangkan lah umur mereka,kau murahkan lah rezeki kami,kau bahagiakan lah kami sampai ke hari kiamat."






Tahun 2007

Inilah keluarga tito,
Inilah segala-galanya untuk tito :)) sayang semua nya !! sampai bila bila ,
assalammualaikum ,

No comments:

Post a Comment