Thursday, June 16, 2011

Sejarah Izzat Tito

Assalammualaikum..


Nama yang tito suka ialah Izzat Tito tetapi disebalik nama itu memang menyakitkan tito.Kisah-kisah dalam hidup izzat tito nie memang menyeronokkan dan menyedihkan.Dalam nama ini,ada seorang perempuan yang tito suka,pernah berhubungan tapi ta kekal.


Oleh itu,tito terpaksa melupakan apa yang tito suka dan ditukarkan kepada kesedihan.Hanya tuhan sahaja yang faham perasaan tito,kadang-kadang tito macam nak lari dari sini tapi tito ta sanggup sebab takkan kerana dia,tito na rosakkan hidup tito.


Tito ta na pentingkan diri sendiri,dia sepatutnya bahagia dengan diri dia,tito faham kenapa dia ada niat macam tu.Tito maafkan dia,tapi hati tito ta leh terima kalau dia pergi dari tito.Tito sendiri pun ta faham,dia ada mimpi tito..


"aku mimpi hang,aku bahagia ngan ang.aku na berbaik ngan ang tetapi kita ta mampu berbaik sebab kita sering bergaduh,"


Bila dia kata macam tu,tito senyum saja sebab tito ta tahu kenapa tuhan buat tito macam nie,kadang-kadang tuhan beri kebahgiaan kepada tito ketika tito nampak muka dia,dan kadang-kadang tuhan beri kesedehan ketika dia mengatakan dia benci tito.


Ok,assalammualaikum :))   sampai aku mati,aku ingat nama hang,aku sayang hang !

No comments:

Post a Comment